Hand Lettering - 20 darmowych kart ćwiczeń ZA DARMO


Dzień dooobry! Jeju, znowu miałam 15 pomysłów na nowy wpis a potem nagle na spontanie zrobiłam coś zupełnie innego. Na szczęście ulubieńcy miesiąca nie są wcale aż tak ważni. No więc dzisiaj mam... kurde nie wiem kompletnie jak to nazwać. Zeszyt ćwiczeń? Niech będzie. Zeszyt ćwiczeń do Hand Letteringu lub liternictwa jak kto woli.
Więęęc! Nie wygląda idealnie, ale przysięgam, że siedziałam nad tym 6 godzin! Mam dość. Stworzyłam to dla siebie, ale potem pomyślałam, że jestem dobrym człowiekiem i powinnam się dzielić. Więc to robię. 
Szybka historia inspiracji. Kilka tygodni temu znalazłam na Pintereście TO. Ściągnęłam bez większej ekscytacji, ale muszę Wam powiedzieć, że dzięki tym kilku kartkom nauczyłam się używać brush pena do liternictwa! Dzisiaj mam w końcu dzień wolny, więc postanowiłam zrobić sobie, na podobieństwo tego, więcej ćwiczeń z innymi rodzajami czcionek. Taka szybka historia. 

Karty ćwiczeń możecie pobrać tutaj.


Spis czcionek, które użyłam (kliknij w obrazek, żeby pobrać): 

 

http://www.dafont.com/magnolia-sky.font



Okej, na dzisiaj to tyle. Czekajcie na drugą część z czcionkami przeznaczonymi dla cienkopisów.

Aha! Założyłam fanpage na fejsie. Zapraszam do polubienia tutaj.

Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger