52 pomysły na kolekcje do Bullet Journal!


Hejka! Prowadzisz Bullet Journal? Kochasz kolekcje? Ja też! Dlatego mam dla Ciebie 50 pomysłów, które powinny zaspokoić Twoją miłość i dać Ci zajęcie na najbliższe pół roku :).

Tak jak wspominałam w pierwszym poście o BuJo, kocham kolekcje. Piękne zapychacze, które dają mi zajęcie w nudny dzień na przynajmniej godzinę. Przygotowałam dla Ciebie całą długą listę pomysłów, które możesz wykorzystać w swoim zeszycie.

Planowanie/Cele

  • Future Log
  • Urodziny
  • Pomysły na prezenty
  • Wish List
  • Cale na rok ...
  • Bucket List

Lifestyle

  • Poranna/wieczorna rutyna
  • Kalendarzyk
  • Tracker nastroju
  • Gratitiude Log/Dziękuję za,,,
  • Rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa
  • Inspirujące cytaty
  • Ulubione piosenki
  • Produkty do wypróbowania
  • Książki do przeczytania
  • Filmy do obejrzenia
  • Seriale do obejrzenia
  • Tracker seriali
  • Ulubione blogi/strony/instagramy
  • Restauracje do wypróbowania
  • Wspomnienia miesiąca/roku
  • Przepisy do wypróbowania
  • Ulubione playlisty na Spotify
  • Ulubione cytaty z piosenek
  • Strona testowa (swatche długopisów, mazaków itp)
  • Potrzebuję/chcę
  • Pomysły na projekty DIY
  • Strona z rysunkami/bazgrołami
  • Cytaty z Biblii
  • Pomysły na banery/czcionki/nagłówki
  • Tracker snu
  • Luźne pomysły
  • Aktualnie ... (czytam, oglądam, czuję itp)
  • Tracker nawyków

Blog

  •  Statystyki bloga
  • Statystki Social Mediów
  • Hasła do stron

Dom

  • Rutyna sprzątania
  • Kiedy ostatni raz... (myłam okna, zmieniałam pościel itp)
  • Zawartość zamrażarki
  • Obiadowa ściąga
  • Wizyty u lekarza

Podróże

  • Miejsca, które chcę odwiedzić
  • Miejsca, które odwiedziłam
  • Chcecklista rzeczy do spakowania
  • Plan wycieczki

Finanse

  • Tracker oszczędności
  • Rachunki
  • Miesięczny budżet

Sport/dieta

  • Tracker wagi/pomiarów
  • Rozpiska treningów
  • Tracker treningów
Okej to na razie tyle. Powinno starczyć na długi czas. Polecam oczywiście zainspirować się Instagramem lub Pinterestem. 
Mam nadzieję, że post się przydał. Koniecznie daj znać w komentarzu!

Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger