Aliexpress Haul #5



Dzisiaj będzie bardzo papierniczo-piśmienniczo-rysunkowo. Odkąd wzięłam się za rysowanie i Bullet Journal to tylko to w zasadzie kupuje #obsesja.

Dzisiaj miał być w sumie post o ulubieńcach poprzedniego roku, ale stwierdziłam, że pewnie macie dość tego typu postów. Patrząc po ilości wyświetleń haulów z Alie widzę, że tego dość nie macie nigdy. Zapraszam więc. Nie poczuwam się do winy za czyszczenie kont bankowych :).


Notes do nauki języka



Link
Cena: $1,84
Notesik jest malutki, kieszonkowy. Kupiłam go, bo jednym z moich głównych postanowień noworocznych jest nauka języka hiszpańskiego. Nie ma co tu się rozpisywać na jego temat. Do nauki słówek sprawdza mi się idealnie.


Karteczki samoprzylepne

Link
Cena: $0,58
Bardzo lubię i często używam sticki notes, ale strasznie przeszkadzają mi żarówiaste kolory w tych oryginalnych notesach, Potrzebowałam czegoś bardziej stonowanego i delikatnego, a te mają piękne wzory, Klej nie jest jakiś fantastyczny, ale piękny wzór nadrabia tą wadę.

Pomadki


1 - Link || Cena: $0,87 (numer 7)
2 - aukcja usunięta
3 i 4 - Link || Cena: $0,99 (3 - faded, 4 - cashmere)
Wszystkie pomadki są bardzo matowe, trwałe i się nie kleją. Posiadają typowo chiński, mdły zapach (jakby wanilia?), ale szybko znika. Podkreślają suche skórki, więc przed nałożeniem piling konieczny. 


Markery alkoholowe


Comby


Link
Cena: $0,41
Pierwsze markery jakie zamówiłam z Alie i byłam z nich bardzo zadowolona. Są to też najtańsze jakie posiadam, więc bardzo polecam je początkującym artystom. Kolory się bardzo różnią od tych na nakrętkach i na aukcji, co zresztą widać na zdjęciach wyżej. Polecam poszukać aukcji z realnymi swatchami. E sumie nie są złe, ładnie się blendują i nie robią plam, ale dla mnie kolory są za ciemne, zbyt przygaszone (nawet w tych najjaśniejszych kolorach) no i tak jak widać na zdjęciu robią taką dziwną 'teksturę', aczkolwiek za taką cenę nie spodziewałam się Copików, 

Finecolour


Cena: $0,75
Bardzo podobne do markerów Comby. Również robią 'dziwną teksturę', kolory na zakrętkach różnią się oraz są ciemne (trochę jaśniejsze i żywsze kolory, ale nadal kolor skóry jest za ciemny). Jednak warto zaznaczyć, że mnóstwo ludzi rysuje tylko nimi i są bardzo zadowoleni, więc polecam zamówić nawet na próbę, bo może akurat je pokochasz. 


TouchNew


Cena: $0,99/szt.
Mój najnowszy zakup i jestem z nich bardzo zadowolona. Stwierdziłam, że najlepiej mi się rysuje blade, pastelowe rysunki, więc bardzo mi one pasują i już idą do mnie kolejne kolory. Dzięki nim już mi się nie marzą Copiki (aż tak :D bo ta pędzelkowa końcówka...). Kolor skóry jest przepiękny, zresztą jak wszystkie. Trochę śmierdzą, ale da się przyzwyczaić. Bardzo polecam! 

TouchThree


Niestety już ich NIGDZIE nie ma na Alie. Jednak jeśli trafisz na aukcję to polecam kupić, bo są tak samo piękne jak te wyżej. Piękne kolory, cudownie się blendują i kolor na aukcji jest bardzo zbliżony do tego w rzeczywistości, więc nie kupujesz w ciemno... 


Taśmy Washi

1 - Link || Cena: $0,49
2 - Link || Cena: $0,65
3, 4, 5, 6 - Link || Cena: $0,75(wcześniej było 5 szt za $2)


1 - Link || Cena: $0,87
2, 3, 4, 5 - Link || Cena: $0,65

Wszystkie taśmy są papierowe. Bardzo ładnie trzymają się papieru, ścian, metalu i drewna i równie ładnie z nich się odklejają. Nie mam tutaj za dużo do powiedzenia. Ogólnie polecam wszystkie taśmy z Alie. Mam ich ok 50 sztuk, więc jeśli bardzo chcecie to mogę zrobić wam przegląd łącznie z linkami,

Kolorowe spinacze

Cena: $2,51
Spinacze są malutkie i bardzo delikatne, ale za to śliczne. Myślę, że z 5 już mi się rozpadło, ale to nic, bo i tak mam jeszcze ich całe mnóstwo. 


Sztuczne rzęsy w kępkach

Cena: $0,85
Niestety nic o nich jeszcze powiedzieć nie mogę, bo czekam na urlop, żeby je przykleić. Dla mnie rzęsy to rzęsy, nie znam się.


Zakreślacze w taśmie


Cena: $1,52
Działa na zasadzie 'myszki' (tego korektora). Nie wiem, ja nie używam. Może gdyby było jednolite, dawałoby lepszy efekt. Powiem szczerze, że były dość drogie i niewarte swojej ceny, więc będzie to jedyna rzecz z tego haulu, której nie polecam. 

Wkład do planera w kropki


Link
Cena: ja płaciłam $3,49 teraz niestety $4,25
Wkład jest rozmiaru A5, ma 6 standardowych dziurek, Papier jest dość gruby i lekko żółty. Cienkopisy lekko prześwitują (nie przebijają), ale mi się sprawdza bardzo dobrze. Cena jest dużo niższa niż na Ebay-u więc jestem mega zadowolona.


Żelopisy


Cena: $3,99
Nie wiem w sumie co mam o nich sądzić. Kupiłam je głownie do rysowania mandali na opalonym i czarnym papierze. Niby się do tego nadają i wyglądają pięknie na kartce, ale strasznie przerywają. Nie wiem czy to kwestia rozpisania ich czy po prostu są z Chin i tak mają, ale ciężko przez to rysować precyzyjne wzroki. 

Naklejki


Teraz trochę poszłam na łatwiznę. Naklejek mam miliony. Wszystkie mieszczą się w tym pudełku, które okleiłam ... naklejkami. Więc podam wam teraz wszystkie aukcje z których zamawiałam z krótkim opisem co i jak.
Banery, dymki, kotki itp - Link || Cena: $0,90
Przezroczyste naklejki do planera, napisy, ikonki itp - Link || Cena: $0,80
Dymki i banery w dwóch kolorach (różowy i czarny) - Link || Cena: $0,83
Kotki - Link || Cena: $0,72
Naklejki, którymi obkleiłam pudełko - Link || Cena: $2,09
Emoji - Link || Cena: $4,09

Zegarki

Czarna tarcza - Link || Cena: $3,74
Biała tarcza - Link || Cena: $2,68
Oba zegarki są przepiękne. Mają solidne zamszowe paski. D. nosi codziennie na zmianę od lata i wyglądają jak widać na zdjęciu. Bardzo polecam!

Okulary

Cena: $2,45
Okulary są bardzo ładne i już wiem, że jak będę potrzebowała okularów to na pewno wybiorę takie oprawki. Jedyne co mnie denerwuje to dziwny refleks na szkłach, który je przyciemnia i przez to wyglądają nienaturalnie i ciężko się przez  nie patrzy.

Uff, dużo tego. Mam nadzieję, że coś się spodobało.
Pozdrawiam,
P.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger