Haul Aliexpress/Ebay

Hej! Dzisiaj znów haul. Chyba jestem uzależniona od kupowania chińskich pierdołek... Dzisiejsze zakupy popełniłam na ebayu oraz na moim najnowszym odkryciu Aliexpress. Czyli chiński Ebay. Przerzuciłam się na Alie ze względu na to, że za niektóre rzeczy przepłacałam na Ebayu, ponieważ na tym drugim minimalna cena przedmiotu to 99p. Paczki szły do mnie ok. 10-14 dni. Nie wiem, czy do UK dochodzą szybciej niż do Polski, ale spodziewałam się dłuższego oczekiwania. 
Chcę jeszcze tylko powiedzieć, że mam cerę ze skłonnością do alergii i uczula mnie naprawdę wiele kosmetyków, a jeszcze żaden z chińskich mi krzywdy nie zrobił. Dlatego polecam dać im szansę. Za tak małe pieniądze, nawet jak się nie sprawdzi to nie szkoda będzie oddać czy nawet wyrzucić. 
Nie przedłużając... Zapraszam do rozwinięcia!

Ed Sheeran A Visual Journey


Jak zobaczyłam w jakiejś randomowej gazecie w pracy, że istnieje taka książka to od razu wiedziałam, że będzie moja! No ale mój naturalny instynkt sknery się odezwał i wiedziałam też, że 19 funtów to ja za nią nie dam. Więęęc jak zawsze w takich sytuacjach z pomocą przyszedł mi Ebay. Znalazłam antykwariat i kupiłam ją za (uwaga!) 5 funciaków. Już się nie mogę doczekać aż ją zacznę czytać! #stalkermodeon
Sprzedawca: worldofbooks08


Szminka MAC

A raczej jej podróbka. Nie jestem jakimś supermistrzem malowania. W sumie nie jestem w tym nawet średnia. Dlatego nie potrzebuje drogich kosmetyków, bo by się u mnie po prostu marnowały, skoro nie umiałabym wykorzystać ich potencjału. Kupiłam ją, bo była taniutka i mocno polecana na grupie na Facebooku - Alieexpress Polska. Trzyma się kilka godzin, kolor jest ładny i bardzo intensywny. Nie śmierdzi jakoś strasznie i nie ma smaku. Ja nic więcej od szminki nie wymagam.
Link: klik
Cena: $1,99

Zegarki


Zegarki jak za taką cenę są naprawdę okej. Wiadomo, że jednorazówki i koszt wymiany baterii pewnie przekroczy koszt zegarka, ale i tak warto.
Zegarek z wąsami jest najbardziej ... tandetny. Pasek jest jakby zrobiony z papieru a na to naklejona jakaś cerata, rozwali się pewnie baaardzo szybko, no ale na kilka razy starczy.
Miętowy zegarek GENEVA - jestem z niego bardzo zadowolona. Naprawdę fajna jakość i kolor. Na wiosnę i lato będzie idealny! Jedyny minus to to, że małe tarcze nie działają. Nie byłoby to aż taką wadą, gdyby nie to, że są chamso nastawione na 'godzinę dwunastą'.
Na biały zegarek czaiłam się bardzo długo. Mimo, że spóźnialska nie jestem to i tak fajny bajer, który robi furorę wśród moich znajomych. Pasek jest trochę sztywny przez co ciężko go zapiąć, ale wygląda na dość solidny.
Wszystkie zegarki przyszły 'wyłączone', więc mam nadzieję, że trochę pochodzą.
Z wąsami £1,92
Miętowy £1.46
Biały £2,16

Matowy błyszczyk

Matowy błyszczyk brzmi mega absurdalnie, aczkolwiek nie wiem jak to inaczej nazwać.Kolejny hit na grupach Aliexpress na Facebooku. Produkt jest MEGA TRWAŁY! Do tego stopnia, że ciężko go zmyć nawet płynem do demakijażu. Po pomalowaniu 'wżera się' (Boże, jak to dramatycznie brzmi!) w nasze usta i przez to staje się matowy. Posiada jakiś chemiczno-owocowy zapach, ale znika zaraz po pomalowaniu. Za tak małe pieniądze naprawdę polecam ten produkt. Sama zamówiłam sobie 3 kolejne odcienie.
Cena: $1,18 

Case na telefon

Kolejna rzecz, której pozazdrościły mi wszystkie koleżanki. Case jest plastikowy, idealnie dopasowany do mojego telefonu. Nie ma się co nas nim rozwodzić, bo jest to rzecz za funta i telefonu na pewno nie chroni. Ale chociaż ładnie wygląda!
Link
Cena: $1,12

Bronzer Hoola

Kolejna podróbka. Bronzera póki co jeszcze nie używałam, więc opinii swojej nie wyrażę. Jak na razie mogę powiedzieć, że dla mnie idealny, bo nie za ciemny, przez co nie narobię sobie plam na twarzy (przynajmniej mam taką nadzieję...). Nie ma żadnego zapachu.
Link
Cena: $3,96

Róż do policzków CORALISTA


Tutaj mam do powiedzenia dokładnie to samo co wyżej. :)
Link
Cena: $2,99

Okulary przeciwsłoneczne

No niestety, mimo że ich bardzo wyczekiwałam to muszę je komuś oddać. Wszystko jest z nimi okej, ale są za małe jak na moją wielką twarz. Te wyżej, są całe z plastiku, nieco tandetne, natomiast do tych niżej nie mam się do czego przyczepić. Obie pary nie są mega-ciemne, widać przez nie oczy.
Pierwsze £1,47
Drugie  £1,49

Tutaj klasyczne, tanie raybanowskie podróby. Musiałam kupić mojemu D. ponieważ swoje stare zostawił w Polsce, a na oryginalne musi poczekać do urodzin. Nie ma się do czego przyczepić. Okulary, jak okulary. Tego typu każde są takie same. Oprawki są matowe.
Link
Cena: $2,50

Znacie stronę Aliexpress.com? Kupujecie tam? Co myślicie o podróbkach i zakupach z Chin? Dajcie znać.
Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger