18 pomysłów na regał z książkami!

Cześć!
 Dawno nie pisałam, ale mam okropny zapierdziel w firmie, ponieważ zaczął się sezon. No nic, nie marudzę ;). W weekend byłam w szkolę i promotor zatwierdził mój temat pracy licencjackiej (uff...).Powiem szczerze, że coraz trudniej wytrzymać w dusznej sali jak za oknem tak cudownie. No ale jakoś przemęczyłam się te 3 dni i znów na dwa tygodnie mam spokój :). Na szczęście w tym semestrze mam mało zajęć. 
Przechodząc do rzeczy... Jak chyba każda kobieta kocham zmiany. Zamiany, zamiany, zamiany! Dużo zmian! Ja najbardziej lubię zmiany wystroju i meble bym przestawiała co tydzień. Niestety w mieszkaniu, które wynajmuję, w moim pokoju meble są na wymiar, więc nie da rady nic przestawić... Ale ostatnio energia mnie nosiła, więc stwierdziłam, że coś muszę zmienić :D. No i padło na regał z książkami. Wcześniej znalazłam na pintereście ten artykuł: HOW TO STYLE A BOOKCASE i w sumie na nim bazowałam. Ale dla was postanowiłam znaleźć troszkę więcej inspiracji, bo kobieta oprócz zmian lubi mieć tez jeszcze wybór ;-)! Zapraszam do oglądania i inspirowania się! A na końcu pokażę mój skromny regał ;).


















zdjęcia pochodzą ze strony: pinterest.com

a oto moja:


buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger