5 tanich i niezawodnych kosmetyków!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z kosmetykami, które zawsze mam i używam od lat :). Jednocześnie są to produkty stosunkowo tanie, a mimo to sprawdzają się u mnie idealnie! Moi rodzice nie są bogaci, nie dawali mi mnóstwa pieniędzy, a teraz jestem studentką, która musi się sama utrzymać w dużym mieście, więc muszę szukać jak najtańszych rozwiązań. Wiadomo - są lepsze kosmetyki, ale też dużo droższe. Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy :).
(kolejność przypadkowa)




eye liner, lovely (cena: ok 6-7 zł)
używam od kilku lat, codziennie. starcza mi na bardzo długo bo poprzedni kupiłam chyba rok temu? (a ten wczoraj ;)). Jak dla mnie jest jak najbardziej okej, łatwo się 'nakłada', szybko schnie i o ile nie łzawię to wytrzymuje mi spokojnie cały dzień :).

 krem, ziaja (cena: ok. 4 zł)
wiadomo, wszystkim znany krem :). używam na zmianę z masłem kakaowym i do mojej normalnej cery sprawdza się dobrze.

płyn do demakijażu, ziaja (cena: ok 8 zł)
to chyba mój ulubieniec, z tego względu, że nie mogę znaleźć nic lepszego. używam go od ładnych kilku lat i za każdym razem jak próbowałam coś nowego nie mogło się równać z tym. Inne produkty albo były zbyt 'tępe', albo piekły mnie w oczy, ściągały skórę, albo uczulały (płyn micelarny z Biedronki, który wszyscy zachwalają :()

puder, synergen (cena: od 8-9 zł)
pamiętam, że jak zaczęłam go kupować kosztował 6,50, no ale nadal jest najtańszym pudrem w drogerii a mimo to całkiem dobrym. Dla mnie jest okej, tak jak poprzedników używam go od kilku lat i jakoś narazie nie mam potrzeby go zmieniać : ).

zmywacz do paznokci, isana (cena: ok 4 zł)
nie wymagam za wiele od zmywacza do paznokci, ale ten jest okej, jest duży i wydajny także kupuję tylko ten :).


A Wy? macie jakieś ulubione kosmetyki, które kupujecie stale od kilku lat?

Buziaki,
P.

1 komentarz:

  1. Ten krem, mnie zapycha, ale tak to wszystkie inne produktu z tej listy używam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger