Aktualnie... / Currently... - Wrzesień 2017 || Życiówka #3


Hej hej hej! Witam was w serii w której opowiadam wam o rzeczach które lubiłam/robiłam w poprzednim miesiącu. Myślę, że nie ma sensu przedłużać, przejdźmy do rzeczy.

Oglądam... ATYPOWY


Ale to chyba żadne zaskoczenie.
Jak tylko zobaczyłam zwiastun to od razu wiedziałam, że będę oglądać. Bardzo lubię nietypowych (atypowych :P) ludzi. Uwielbiam ich nieprzewidywalność i jestem ich mega ciekawa. Do tej grupy ludzi wliczają się także ludzie z różnego rodzaju zaburzeniami. Ucieszyłam się więc, że postaje pozycja, która umożliwi mi 'poznanie' człowieka z autyzmem. I tak, zdaję sobię sprawę, że ta choroba jest dużo bardziej skomplikowana, każda osoba z autyzmem jest inna, a w serialu zostały  przedstawione bardzo stereotypowe cechy. Jednak to zawsze coś. Zawsze poznałam chociaż jeden 'typ' takiej osoby.
Uwielbiam głównego bohatera Sama, kocham jego siostrę a ojciec to po prostu czyste złoto. W sumie jedyną bohaterką, której szczerze nie cierpiałam to matka. Ja rozumiem jej problem, tragizm jej postaci, aczkolwiek baaardzo irytująca osoba. Serial jest przezabawny, rozczulający i czasami mega wzruszający. Polecam!

Słucham - Taco Hemingway i Harry Styles



Powiem tylko tyle - idealna do jazdy samochodem. I ten bit <3.


Piękna, spokojna, akustyczna piosenka. Idealna na jesienne wieczory przy świeczce (lub kilku).

Czytam.... HYGGE Klucz do szczęscia.

 

Yyy. Dobra też się skusiłam na to całe hygge! Ale... bardzo się zawiodłam. Nie wiem, może ta książka jest tak napisana dziwnie. Bo na każdej stronie przeplata się słowo 'świeczki' i 'przyjaciele'. Nie wiem dlaczego ludzie piszą tak długie książki na temat tej duńskiej filozofii, bo moim zdaniem dałoby się to wytłumaczyć na ulotce. Może w drugiej połowie się rozkręci i dowiem się czegoś nowego, zobaczymy. 

Kocham... Pędzle z Aliexpress



Jestem nimi zachwycona! Są mega miękkie, cudownie blendują cienie i kosztowały 3 funty. Czego chcieć więcej od pędzli. Szykuję post z zakupami z Alie a w nim będzie dużo recenzji pędzli, więc czekajcie!
Tutaj link.

Zaczynam... Tworzenie planera na przyszły rok


Planera dla was, bo ja mam mój Bullet Journal. Ale może niektórym z was nie chcę się go tworzyć, więc wychodzę wam na przeciw. Przyznam wam szczerze, że to moje małe marzenie - wydanie planera. Ale póki nie jest to możliwe, mam zamiar stworzyć darmową wersję do wydrukowania w domu. Kupujcie segregatory A5 i czekajcie na styczeń :).

Zdjęcia z września





Po więcej zdjęć zapraszam na mojego Instagrama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger