CURRENTLY... / Aktualnie... - Luty 2017 + zdjęcia



Hej hej hej! Długo się zastanawiałam jaki sposób będzie najlepszy na przedstawienie jednocześnie podsumowania miesiąca i ulubieńców. Kilka różnych form już było na blogu, kilkanaście w mojej głowie, ale póki co myślę, że "Currently" jest najbardziej optymalne. 

Czytam

"Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins

Opis:
Rachel każdego ranka dojeżdża do pracy tym samym pociągiem. Wie, że pociąg zawsze zatrzymuje się przed tym samym semaforem, dokładnie naprzeciwko szeregu domów.

Zaczyna się jej nawet wydawać, że zna ludzi, którzy mieszkają w jednym z nich. Uważa, że prowadzą doskonałe życie. Gdyby tylko mogła być tak szczęśliwa jak oni.

I nagle widzi coś wstrząsającego. Widzi tylko przez chwilę, bo pociąg rusza, ale to wystarcza.

Wszystko się zmienia. Rachel ma teraz okazję stać się częścią życia ludzi, których widywała jedynie z daleka. Teraz się przekonają, że jest kimś więcej niż tylko dziewczyną z pociągu.


A w sumie to przeczytałam. I się zawiodłam. Jak na taką mega reklamowana książkę to była po prostu słaba. Narracja prowadzona z perspektywy 3 osób w różnym czasie, sprawiała, że musiałam się bardzo skupić, żeby się nie pogubić. Niestety książka była dość nudna, w większej części się za wiele nie działo, więc takie uważne czytanie nudnej fabuły, było dość męczącym doświadczeniem. Coś jak czytanie znienawidzonych, długich lektur pisanych trudnym językiem. Drugiem dużym minusem jest dość oczywiste rozwiązanie 'zagadki', którego domyśliłam się bardzo szybko.
Film był jeszcze gorszy.

Oglądam

How to Get Away with Murder

Opis:

Serial opowiada o Annalise Keating, świetnej adwokatce z zakresu prawa karnego, która co roku wybiera grupę ambitnych studentów na staż w swojej kancelarii. Przez przypadek Annalise zostaje wplątana w morderstwo, które zmienia jej dotychczasowe życie.



W styczniu i w lutym obejrzałam wszystkie odcinki. Jak to zwykle bywa z serialami, pierwsze dwa sezony są mocne, potem oglądasz z powodu przywiązania do postaci. Oglądanie utrudnia mi to, że baaardzo irytuje mnie główna postać, ale to już normalnie u mnie w sumie...

Słucham

Ed Sheeran - Wake me up (Live at Bedford)

W końcu po bardzo, bardzo, bardzo długiej, rocznej przerwie powrócił mój mistrz! Czekałam na te piosenki jak dzieciaki na Gwiazdkę. Nie zawiodłam się (a jak!). Niestety angielskie radio też się nie zawiodło i postanowiło puszczać każdą kolejną świeżo wydaną piosenkę w kółko, aż do znudzenia. Niestety pracując 12h dziennie jestem zmuszona do słuchania radia 12 godzin dziennie, więc sami rozumiecie... Jednak świat bez Eda jest smutny, więc znalazłam tę wersję Wake me up, w której się zakochałam i słuchałam tak często jak ja tego chciałam, a nie stacja radiowa.

Selena Gomez - Perfect

Piękna piosenka. Ma w sobie tyle emocji, że jak słucham jej na słuchawkach od razu dostaje ciarek na całym ciele...


Kocham

Molly


Chciałam się tylko pochwalić moim kochanym, niegrzecznym maleństwem :).

Potrzebuję

Wiosnę!

Od zaraz... Deszcz i zimno wpędzają mnie w depresję! Nic mi się nie chce (co można zauważyć, po małym przestoju na blogu), najchętniej nie wychodziłabym z łóżka i nie rozstawała z Netflixem. 

Planuję

Postanowiłam dodać tę kategorię, żeby dać wam znać czego możecie się (mniej-więcej) spodziewać na blogu w nadchodzącym miesiącu. Po pierwsze, na pewno będzie więcej postów o Bullet Journalingu. Na bank pierwszy będzie o tym co warto wiedzieć zanim zaczniesz. W planach mam także post DIY o pomysłach na personalizację materiałowej torby. W tym miesiącu pojawi się też druga część kart pracy Hand Letteringu. Co do kolejnych postów to jeszcze nic nie jest ustalone. 

Okej to na koniec kilka zdjęć z minionego miesiąca. Większość jest zapisana ze snapchata, więc jakość jest mocno średnia, ale te są najbardziej naturalne.

1. Pusta cicha kantyna w pracy to rzadkość. 2. Mój przepiękny prezent walentynkowy. 3. Najlepszy szlafrok ever.
 1. Bezsenność we dwójkę nie jest taka zła. Lody i trzecia część Dziennika Bridget Jones. 2. Sekretarka pomocnisia. 3. "Wszystko mi mówi, ze mnie ktoś pokochał" :)
 1. Kawa to moje paliwoo! 2. Dzień doobry! 3. Ryś
1. Spaać! 2. <3 3. Nawet śnieg padał tej zimy w Anglii. Raz. Przez 10 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger