Piękna Anglia - Hunstanton

Hej Hej Hej. Lato w Anglii jest tragiczne. W sumie to do tej pory nie było ani jednego dnia prawdziwego lata. Z tego wszystkiego wpadłam w jakąś jesienną depresję...
No ale pogoda mi nie przeszkodzi w wycieczkach, które uwielbiam. Ostatnio postanowiliśmy wybrać się nad morze. Zawsze myślałam, że nienawidzę angielskiego morza, bo tam gdzie jeździłam (Skegness) było okropnie. Brzydka plaża, nic ciekawego generalnie. Tym razem postanowiliśmy wybrać się gdzieś indziej, padło na Hunstatnton i się zakochałam. Przepiękne klify, cudowne miasteczko. Pogodę mieliśmy idealną na spacer, było ciepło, ale pochmurno, więc 20 minutowy spacer kamienistą plażą wzdłuż klifu był czystą przyjemnością. Dobra, nie ma co się więcej rozwodzić na ten temat. Spójrzcie tylko na zdjęcia.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger