Najlepsze aplikacje na androida - what's on my phone?

  Hej, hej hej! Jak po świętach? Ja wymęczona... przejechaliśmy mnóstwo km. Gdańsk - Szczecin - Gryfice (+okolice) - Bory Tucholskie - Gdańsk. Masakra. Trochę odpoczęliśmy w borach, ale zajechaliśmy o 2 w nocy a następnego dnia powrót, więc poszliśmy na spacer do lasu, umyliśmy autko i trzeba było się zbierać... Ahh no i jeszcze pół dnia polowałam na koty :D. Sąsiadce urodziły się małe kotki i latały po wsi. Chcieliśmy jedno zabrać do Gdańska, ale albo uciekały, albo się nie chciały pokazać, a sąsiadki jak na złość nie było... No trudno, widocznie kot nie był nam przeznaczony : ).

  Dzisiaj przychodzę z aplikacjami, które uwielbiam i używam codziennie ;). Pomyślałam, że to dobry pomysł, ponieważ uwielbiam nowe aplikacje i ciągle szukam jakiś ciekawych ;). Nie przedłużając - zapraszam do rozwinięcia posta!








Dobra, więc tak wygląda mój ekran główny. Używam Dodol Launcher, a theme to "HYOLYN LOVE". Tapetę zrobiłam sama w jednym z programów o których później. Jak widzicie w tle działa avast (pamiętajcie, że wasz smartfon to prawie komputer, pobieracie na niego różne rzeczy, antywirus jest BARDZO ważny!). 
Na dole widzicie Cleanera, który jest widgetem programu Clean Master, dzięki któremu mogę zmniejszać użycie pamięci RAM w telefonie, a dzięki temu telefon się nie muli :).









Okej to mój folder z najczęściej używanymi aplikacjami. Facebooka, Instagram, Messanger, Youtube, Skype, Vinted i Photoblog jest wam znany :). WhatsApp to super komunikator (nie tylko dla androida) dzięki któremu mogę za darmo porozumiewać się ze znajomymi. Przydatne kiedy nie mam nic na koncie ; D, albo kiedy chcę wysłać kilka zdjęć. Naprawdę polecam, np ludziom, którzy maja rodzinę lub przyjaciół za granicą ;). Shazam to program do wyszukiwania muzyki. Jak słyszycie jakąś fajną piosenkę w radiu - włączacie program, nagrywacie fragment a on znajduje wam wykonawcę i tytuł :). Ani razu mnie jeszcze nie zawiódł ;)).









Ok to drugi ekran i jednocześnie ostatni jaki używam :). 
Tutaj widzimy u góry szybką wyszukiwarkę google, następnie widget aplikacji Mój Kalendarzyk, który odlicza mi dni do okresu (przydatne - kiedy np. jestem wściekła i na wszystkich się wydzieram, biorę telefon i widzę, że 3 dni do miesiączki i wszystko staje się jasne! :D). Później mamy Pinteresta, ponieważ uwielbiam patrzeć na ładne obrazki i inspirować się nimi. 










Teraz widzimy folder z aplikacjami do przerabiania zdjęć. Szczególnie polecam wam moje nowe odkrycie - Rhonna. W tym programie stworzyłam właśnie moją tapetę (a także dwie poprzednie i większość zdjęć na instagramie :D). (screen shoty na końcu notki) EyeEm, Aviary, VSCO Cam i edytor zdjęć to proste programy do edycji zdjęć z bardzo ładnymi efektami. Ostatnio mój ulubiony to VSCO Cam - bardzo polecam ;). InstaFont Maker jest programem do tworzenia ciekawych obrazków z cytatami, program ma swoją bazę cytatów podzielonych na kategorie, ale można także wstawić swój własny. Aplikacja posiada również opcję stworzenia własnej czcionki ;). (zdjęcia poniżej)












W tym folderze z pobranych aplikacji mogę wam przestawić tylko Ringdroid, czyli program do obcinania utworów muzycznych tak, żeby pasowało na dzwonek ;). o Shazam i Clean Masterze mówiłam wcześniej ; ).














To już ostatni folder, który jest wart opisania - Gry. Mam tylko 3 ponieważ gry mi się szybko nudzą i je usuwam, żeby nie zabierały mi miejsca. Te trzy mi się nie znudziły od bardzo dawna. Candy Crush, czyli typowa gra '3 w lini'. Pet rescue no i SongPop ;) Zdjęcia będą niżej, bo ciężko opisać grę :D.










SongPop

 


Candy Crush


Pet Rescue




Rhonna
    
InstaFont Maker

    


    




To wszystko co mam wam do pokazania. A wy? Jakie lubicie aplikacje? Czy w ogole to olewacie i nie korzystacie z żadnych? Dajcie znać w komentarzach! Buziaki!
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger