Proste D.I.Y - świecznik ze słoika + wypad za miasto.

Hej! Dzisiaj mam dla was baaardzo proste i szybkie D.I.Y, które chyba nie wymaga nawet instrukcji. Wybraliśmy się dzisiaj z moim chłopakiem za miasto, a dokładniej do Osłonina. Widoki przepiękne! Zapraszam do rozwinięcia posta, gdzie znajdziecie króciutki opis "od słoiki do świecznika" i kilka zdjęć z dzisiejszego wypadu :).





Słoiki znalazłam w czeluściach szafy mieszkania, które w tej chwili wynajmuję od razu wpadłam na pomysł co z nimi zrobić ;). Ponieważ mieszkam w Gdańsku, zdobycie piasku nie było zbyt trudne, ale myślę, że gdziekolwiek indziej też nie jest to jakieś niewykonalne ;). Muszelki kupiłam w chińskim centrum handlowym, ale w wersji dla cierpliwych mogą to być pozbierane przez was na plaży. Jeszcze tylko wstążeczka, która doda trochę charakteru (stwierdziłam, że błękitna bardziej będzie pasować, więc muszę dokupić jutro) no i oczywiście świeczka, Na razie włożyłam zwykłego tealighta z IKEA ale mam zamiar dokupić grubą stojącą świecę, bo chyba będzie lepiej wyglądać.




Poniżej zdjęcia z Osłonina. Warto dodać, że zdjęcia nie były 'traktowane' żadnym programem graficznym i były robione telefonem, tam po prostu jest tak ładnie ; ).






No na koniec dzisiejsze selfie i się żegnam z wami, buziaki!
P.



9 komentarzy:

  1. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)
    http://fashionbykatya.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-awards.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia ,dziekuje za wizyte ,calusy :*
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry pomysł :)

    http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ah woda, ah słońce, ah jaki widok! zazdroszczę! :) a diy świetne, najbardziej lubię rzeczy zrobione samemu ze starych elementów naszych mieszkań, to taki artystyczny recykling :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger