Zakupy #1

Hej, dzisiaj zgodnie z obietnicą pokazuję moje łupy z tanich sklepików. Bez zbędnego gadania przejdźmy do zdjęć ; ).


cena: 10 zł!


lakiery pastelowe, idealne na wiosnę. 
cena: 2,50 szt.




okulary pilotki. 
cena: 12 zł

muszelki do mojego 'świecznika' ze zdjęcia poniżej ; )
cena: 6 zł
uwielbiam ten świecznik, zrobiłam go ze słoika po ogórkach, a podstawka to sklejone ze sobą patyczki lekarskie pomalowane zwykłymi farbami plakatowymi. 


Zdaję sobie sprawę, że lakiery nie są jakieś super wytrzymałe, ale jestem osobą która się szybko nudzi i po dwóch dniach już muszę pomalować jakoś inaczej paznokcie ; D. To samo tyczy się okularów, które zmieniam kilka razy w sezonie, bo albo mi się znudzą, albo je po prostu połamie w torebce ; ). Co do butów to o dziwo są bardzo wygodne, powiedziałabym nawet, że dużo wygodniejsze niż moje szpilki z River Island za 300 zł :).
Okej to tyle na dzisiaj, buziaki.
P.

1 komentarz:

  1. Buty są po prostu przecudne. Ja niedawno kupiłam bardzo podobne tylko, że czarne za 80 złotych

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger