Ratunek dla wypadających włosów!


Cześć! Dzisiaj mam dla was coś co uratowało moje włosy ; )! Generalnie od dziecka mam słabe, cienkie, wypadające włosy. No ale wiadomo miały swoje lepsze i gorsze czasy. W tą zimę miały swoje zdecydowanie NAJGORSZE. Wypadały mi garściami a w kitce wyglądały okropnie, jakby było ich 10 na krzyż. Przeraziło mnie to na maksa i zaczęłam poszukiwać jakiegoś ratunku dla nich.

Pierwsze co zrobiłam to oczywiście odstawiłam wszystkie suszarki, prostownice i inne tego typu ustojstwa. Stwierdziłam - no trudno muszę jakoś okiełznać moje loki... Potem kupiłam serię RADICAL do włosów słabych i wypadająch, pomogło ale nie było rewelacji... Na szczęście moja niezawodna mama przyjechała do mnie, któregoś dnia z ratunkiem jakim były tabletki Doppel herz Na włosy. Ogólnie nienawidzę tabletek, zawsze zapominam je brać, ale chyba już byłam tak zdesperowana, że te brałam faktycznie codziennie. Wielkim plusem tych tabletek jest to, że właśnie trzeba je przyjmować tylko raz dziennie. Uwierzcie - próbowałam różnych tabletek i niektóre trzeba było brać nawet do 5 razy dziennie co było utrapieniem - wiadomo. Tak czy owak... biorę tabletki dwa miesiące i nie dość, że włosy urosły mi naprawdę szybko, to jeszcze faktycznie przestały wypadać, podczas mycia głowy wypada mi ich ok 15-20? Gdzie wcześniej wypadały garściami. Jeśli chodzi o cenę to jest ok 10-15 zł zależy gdzie i zależy od promocji ;).




Skład:
wodorofosforan wapnia (subst. wypełniająca), L-metionina, żelatyna, L-cysteina, ziele skrzypu Equisetum arvense rozdrobnione, D-pantotenian wapnia (B5), węglan cynku (Zn), stearynian magnezu i dwutlenek krzemu (substancje przeciwzbrylające), cyjanokobalamina (B12), dwutlenek tytanu (barwnik), chlorowodorek pirydoksyny (B6), ryboflawina (B2), monoazotan tiaminy (B1), węglan miedzi (Cu II), D-biotyna (B7), kwas foliowy (B9), molibdenian sodu (Mo VI). Nie zawiera laktozy ani glutenu. Wartość energetyczna 1 kapsułki: 1,3 kcal/5 kJ. Masa 1 kaps.: 0,58 g.
Informacja dla chorych na cukrzycę: nie zawiera cukru.

Producent zaleca stosować 1 kapsułkę dziennie po posiłku. Dla uzyskania odpowiedniego efektu należy stosować 2-3 miesiące, a po tym okresie 1 kapsułkę co drugi dzień.

Plusy:
- stosowanie tylko raz dziennie
- znacznie mniej wypadających włosów, włosy są zdecydowanie mocniejsze
- może włosy nie rosną jak szalone, ale rosną szybciej

Minusy:
- jak dla mnie te tabletki są za duże, ciężko mi ją przełknąć, zazwyczaj stanie mi gdzieś, gdzie nie trzeba i przez to pół dnia mam ziołowy posmak w ustach ...


Hmm to chyba tyle co miałam do powiedzenia na temat ratowania włosów :). Generalnie się okropnie rozchorowałam. W ciągu jednej nocy w sumie. W sobotę było wszystko okej a w niedziele wstałam pół żywa. Na domiar złego nagle (po 3 tygodniach wysyłania CV) potencjalni pracodawcy zaczęli bombardować mnie telefonami, więc na rozmowy kwalifikacyjne chodzę skrzecząca, kaszląca, i zakatarzona :D. Może docenią moją wytrwałość i upór (i desperację, swoją drogą...). Dobra nie przedłużam, bo jak zwykle się rozgadałam. Buziaki i do następnego ; )!
P.

2 komentarze:

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger