A little bit of everything - czyli inspiracje sierpnia

Cześć i czołem! Sierpień już niestety za nami i przyszła jesień. Ale to nic. Będzie więcej czasu i motywacji do blogowania. I mniej światła do robienia zdjęć. Ale ja nie o tym dzisiaj! Przygotowałam nową serię, w której chcę podzielić się z wami inspiracjami minionego miesiąca. Kategorie pewnie będą ulegać zmianie, ale wiecie jak jest ;-). Zapraszam do czytania!

Film

CaseyNeistat 

Pisałam o nim w poście "O tym jak straciłam rok mojego życia...". Casey tak pięknie montuje filmy, że nawet jakby nagrał jak cały dzień siedzi przed telewizorem to byłabym zachwycona. Ale nie nagra takiego, a powodem jest druga rzecz za którą go uwielbiam. Jest mega kreatywny, robi mnóstwo fajnych rzeczy i podróżuje do wspaniałych miejsc. 
Poniżej dam wam kilka najciekwszych filmów, aczkolwiek polecam obejrzeć WSZYSTKIE.



Lindsey Stirling - Master of Tides. 



"Odkryłam" ją dzieki tegorocznym rozdaniu Teen Choice Awards, ponieważ była nominowana do kategorii Webstar: Music. Zaintrygowało mnie to, że dzięki graniu na skrzypcach można zdobyć aż taką popularność w internecie. Polecam obejrzeć też inne filmiki, aczkolwiek mnie najbardziej zaintrygował ten. Fantastyczne w Lindsay jest to, że jej muzyka jest nowoczesna, a grając na skrzypcach jednocześnie tańczy!


DIY

Prosty sposób na recykling starych słoików i butelek. Sama mam jedną ładną butelkę i nie miałam na nią pomysłu, więc ten DIY na bank wykorzystam w najbliższym czasie.
Tutorial znajdziecie tutaj.


W oryginalnym tutorialu są to magnesy, co jest super pomysłem, ale myślę, że jako kamienie, na tacce obok świeczki, też by się super sprawdziły.
Link: tutaj

Coś na nudę



Okej, przyznaję się - jestem mocno niemodna. Wszyscy już znają Quizwanie, ale ja dopiero co odkryłam i skutecznie zabijam tym nudę dając się "jechać" przez moją rodzoną siostrę. Nie ma jak rodzina...


Przypomniało mi się! Przypomniało mi się jak bardzo jarałam się rysowaniem tych wzorków! Jak bardzo mnie to odprężało. A to za sprawą mody na kolorowanki dla dorosłych, której Ja (idealny przykład konsumpcjonizmu) oczywiście uległam. Alee! Jednak rysowanie daje mi więcej frajdy niż kolorowanie. No i gotowe dzieło będzie super wyglądać w ramce! Poszukajcie sobie na Pintereście.

Piosenka

Selena Gomez - Good For You

Jeśli chodzi o muzykę to żadne zdziwienie, podoba mi się każda piosenka Seleny, którą wypuszcza. Tym razem bardziej chodzi o teledysk. Jestem zauroczona i za każdym razem jak próbuję sobie włączyć tą piosenkę, aby leciała w tle, kiedy zajmuję się czymś innym to nie mogę się powstrzymać i po raz kolejny oglądam teledysk zachwycając się urodą Seleny. Klip jest super inspiracją na sesję zdjęciową, chętnie bym komuś taką zrobiła.


Kodaline - High Hopes

Przepiękny teledysk, płaczę za każdym razem. Tyle w temacie.


Aplikacja

Snapchat


Snapchata mam już od dłuższego czasu, jednak służył mi tylko do podglądania ulubionych blogerów/vlogerów. Od jakiegoś czasu sama zaczęłam 'snapować' ii zakochałam się! Z koleżankami wysyłamy sobie snapy głupich min, naszych zwierząt oraz  naszych drugich połówek w śmiesznych sytuacjach (takie "obgadywanie" na żywo). ALE! nie służy mi tylko do głupotek! Otóż poprosiłam moją MAMĘ, aby założyła sobie Snapchata dzięki czemu mogę jej pokazać kawałek miasteczka w którym mieszkam, zakupy i inne urywki z życia codziennego. Super sprawa jak za kimś tęsknicie.
Login: damn.girll


Strona internetowa

CreativeMarket.com


Pewnie znana i oklepana, ale mi się przypomniała więc piszę o niej. Znam stronę już od dłuższego czasu i co kilka miesięcy odkopuję ją z czeluści ulubionych zakładek i jaram się na nowo cotygodniowymi paczkami. Znacie jakieś podobne stronki? Podeślijcie mi!

Chyba tyle w tym miesiącu.

Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger