Mniej znane seriale, które polecam

Hejka! Jak wiecie, lub nie wiecie, jestem absolutną fanką seriali. Obejrzałam ich mnóstwo i nadal oglądam ich tyle, że ledwo starcza mi czasu... Chciałam się z wami podzielić kilkoma tytułami, ale stwierdziłam, że nie będę sypać tytułami, które każdy zna, bo post byłby bez sensu. Pomyślałam, więc że przestawię kilka niedocenionych produkcji wartych uwagi.

1. The L.A Complex

   Serial opowiada o losach młodych ludzi, którzy wyruszają do Los Angeles w pogodni za sławą. Jest tancerka, jest niedoszły producent muzyczny, komik, młoda aktorka, aktor u szczytu sławy i taka, której kariera już minęła. Wszystkich łączy fakt, że mieszkają w tym samym motelu długiego pobytu (nie jestem pewna czy to się tak nazywa). Serial pokazuje jak ciężko jest wybić się oraz, że nierzadko kosztuje to zaprzedanie duszy.
   Produkcja ma niestety tylko dwa sezony, ale dzięki temu żaden odcinek nie jest nudny, wątki się nie ciągną w nieskończoność i wszystkie zostają w ostatnim odcinku zakończone. Poleciłam go mojej siostrze, która jest raczej wybredną osobą co do seriali, plus ogląda zupełnie inny typ, a ten wciągnął ją na tyle, że kiedy obejrzała ostatni odcinek, zadzwoniła do mnie o 2 w nocy "poprzeżywać". Polecam!
Dostępny tu: http://iitv.info/the-la-complex/





2. My Mad Fat Diary

   Serial (mimo, że nagrywany w 2013 roku) jest osadzony w roku 1996. Główną bohaterką jest nastoletnia Rae, która po pobycie w szpitalu psychiatrycznym wraca do domu. Przyjaciołom mówi, że była w Paryżu(?), więc nikt nie wie o jej problemach, których przyczyną jest tusza dziewczyny. 
   Nie każdemu się spodoba, ponieważ jest to brytyjska produkcja. Aczkolwiek ja właśnie lubię tego typu seriale, ponieważ w przeciwieństwie o amerykańskich, nie koloryzują i przesładzają niczego. Często pokazują brutalną rzeczywistość i prawdziwe problemy nastolatek. Polecam i do pośmiania i do popłakania.
Dostępny tutaj: http://iitv.info/my-mad-fat-giary/

3. The Fosters

   Moje najnowsze odkrycie. Typowy tasiemiec opowiadający o parze lesbijek (Stef i Lena), które wychowują biologicznego syna jednej z nich i 4 adoptowanych dzieci. Ni ma co tu dużo opowiadać, ponieważ serial opowiada o losach tej rodziny. Każde z dzieci, a raczej nastolatków jest inne, ma swój mocny charaterek, więc ciągle pakują się w kłopoty. Fajnie pokazuje też problemy, obawy i zachowania adoptowanych dzieci. 
(ciekawostka: producentką jest Jennifer Lopez)












4. Suits

   No i czas na mojego ulubieńca. Serial opowiada o jednym z najlepszych prawników z Nowego Jorku - Harvey, który przypadkiem spotyka na swojej drodze genialnego, byłego studenta Mike. Pomimo braku studiów prawniczych (a w sumie jakichkolwiek) postanawia go zatrudnić w swojej kancelarii jako współpracownika. Panowie razem wymiatają na rozprawach i rozwiązują trudne sprawy swoich klientów. Niestety coraz trudniej utrzymać im sekret w tajemnicy. 
   Humor, przystojni faceci w garniturach, często trzymająca  napięciu fabuła sprawia, że 40 minutowy odcinek mija niestety jak 5 minut. Każdy z bohaterów jest zupełnie inny, obok żadnego nie da się przejść obojętnie i z pewnością pokochacie całą ekipę od pierwszego odcinka! Polecam każdemu, nawet tym, którzy w ogóle nie są zainteresowani branżą, której serial dotyczy.
Dostępny tu: http://iitv.info/suits/






5. Orange Is The New Black

   Ostatni, ale wcale nie najgorszy. Główną bohaterką jest Piper, która w młodości będąc nieco szaloną, popełniła kilka błędów. Jednym z nich był związek z byłą dziewczyną Alex i przez to wmieszanie się w świat narkotyków. Teraz bohaterką jest spokojną, porządną kobietą, która żyje u boku swojego narzeczonego. Niestety, po 12(?) latach wychodzi na jaw przestępstwo, które popełniła w czasach młodości i skutkiem tego trafia do więzienia.
   Piper musi się w pasować w społeczność więzienną do której kompletnie nie pasuje, co powoduje wiele zabawnych, ale też dramatycznych sytuacji. Serial zaskakuje i to mocno. Nie jest on dla młodych widzów. Nigdy nie wiesz czy za minutę się coś nie wydarzy. Więźniarki, na początku przerażające, okazują się być kobietami z problemami, ale o dobrych sercach. Co któryś odcinek pokazana jest historia jednej z nich, dlaczego trafiła za kratki. Zawsze z niecierpliwością czekam na te historie, bo dzięki nim zaczynasz na nie patrzyć zupełnie inaczej.
   Obecnie z niecierpliwością oczekuję nowego sezonu, bo już się stęskniłam okropnie za nim! Polecam dla ludzi o mocnych nerwach ;-)!
Dostępny: http://iitv.info/orange-is-the-new-black-2013/


Inne seriale które oglądam/obejrzałam: 2 broke girls, 90210, Friends, Glee, Gossip Girl, House M.D., New Girl, One Tree Hill (<3!), Pretty Little Liars, Skins, Pamiętniki Carrie, Seks w Wielkiem Mieście, Shameless US, Faking it, Kochane Kłopoty, You're The Worst, Jak poznałem waszą matkę, Chirurdzy, Jane by Design, Gotowe na wszystko, Skazany na śmierć, Selfie, The Lying Game

A wy? Jakie seriale uwielbiacie? Chętnie dowiem się o jakiś ciekawych, których jeszcze nie oglądałam :).
Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger